Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Τα 3/4 της ζωής μου..=)

Είναι ωραίο να έχεις δίπλα σου άτομα να σε νοιάζονται και να σ'αγαπούν.Να είναι εκεί για οτιδήποτε τους χρειαστείς χωρίς παράπονα και γκρίνιες,μόνο για να σε δουν να χαμογελάς,να δουν τα μάτια σου να μετατρέπονται από δακρυσμένα σε φωτεινά.Μπορεί κάποιες φορές να τους παραμελείς αλλά μόνο επειδή σε ξέρουν και σε νιώθουν δεν σε παρεξηγούν.Παραμένουν εκεί...στο πλάι σου..Πραγματικά  έχεις σκεφτεί πως θα ήταν η ζωή χωρίς αυτά τα άτομα?Εγώ το δοκίμασα..Μόνο που δεν έβαλα τα κλάματα :/..Προσπάθησε το και εσύ..Σκέψου την ζωή σου χωρίς έμενα(:P),την Γιώτα,τον Χρίστο,την Λίζα e.t.c.Μόνο έτσι μπορείς να καταλάβεις πόσο σημαντικοί είναι για σένα.
           Μη φύγεις..σ'εκλιπαρώ!Χωρίς εσένα είμαι μισή(1/4 ολότελα)--->μην παίρνεις αέρα(:P)..Πώς θα ζήσω?Χωρίς το γαργαρηστό γελάκι,την φάτσα πεπονιού την οποία υπερκαταλατρεύω,και την αναισθησία(ώρες-ώρες :P) που σπάει κόκαλα..Μείνε εδώ,σε χρειάζομαι!Δεν είσαι χρήσιμη.Απαραίτητη νομίζω είναι το σωστό.Θα σου λείψω ρρ,να το ξέρεις..Αλλά εμένα θα μου λείψεις σίγουρα περισσότερο..Όσα άτομα και να γνωρίσω κανείς η καμία δεν είναι σαν και εσένα.--->Νο 1 in my life.Είσαι μοναδική.Δεν φοβάμαι μακριά σου,τρέμω απλώς την μοναξιά χωρίς εσένα..Δεν μπορώ να περιγράψω το πως αισθάνομαι για σένα.Πραγματικά μόνο να σκεφτώ τον κόσμο χωρίς εσένα τρομάζω και μόνο στην ιδέα..Τότε καταλαβαίνω τι είσαι για μένα..Ίσως να μην θέλω να το παραδεχτώ γτ είμαι εγωίστρια αλλά όσο μεγαλώνω φαίνεται όλο και περισσότερο..(λόγω ωρίμανσης-προφανώς).Ξέρω δεν στο έχω δείξει πολλές φορές(το παίζω σκληρή:P)Αλλά έχω όλο το χρόνο μπροστά μου για να επανορθώσω.Αξίζεις ρρ μλκ μ <3..Σ'αγαπώ(είναι λίγο)..Τα άλλα από κοντά...:)
   υ.σ.--->miss y all the time..
                                
       Αγαπητοί αναγνώστες
            Γεια χαρά από εμένα ;)                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου